tisdag 28 juni 2011

Husvagnar!

Jag kan inte släppa mina husvagnsplaner. Men vill inte köpa nått mer förren vi sålt av nått annat... Nu har jag hittat flera alternativ som skulle gå att dra med vår bil. Totalvikten ligger på 700- 750 kg på dessa vagnar:





Visst är de små! Men vi ska ju bara sova i dem. L tror inte vi får plats men jag vet nog ;) Finns ju både nya o gamla alternativ. Gamla är ju ganska lätta att fräscha upp. Dessutom har man ju förtält till så de blir dubbelt så stor plats åt familjen cirkus. 

Jag ska fundera vidare. Men nu måste jag väcka Allan o åka o hämta hem Siri. Sista veckan på dagis nu. Ska bli ganska skönt med uppehåll i två månader. inga tider att passa. På måndag är L föräldraledig med Allan och jag med Siri. Det kommer bli kanon!

1 kommentar:

Lidonia sa...

1 och 3 är ju samma....pappa har sn så vill ni se hur stor/liten den är så får ni säkert kolla när de kommer hem från semestern :P