söndag 30 maj 2010

Bröllopet!

Som de längtat! Carolina och Oscar fick äntligen varandra i Kumla Kyrka :) Prästen var helt underbar. Han hade verkligen snappat upp hur brudparet var och det resulterade i en väldigt fin, rolig och framförallt personlig vigsel! De var båda så fina i sina utstyrslar och C, din klänning kunde ju inte vara finare!

Tack för en jättefin dag med många minnen! Ni kommer leva lyckliga forever and ever! <3


V ser mamma o pappa hela dgarna och ville heltre titta på andra ;)

Ja.

Så fina!


Mmm...!


Bruden!


Tårtkalas

Dans

 Jag hade tänkt få till någon fin bild på oss två när vi var så uppklädda och fina. Tyvärr gavs inga fler tillfällen eftersom den ena av oss fick åka hem... Här är vi iaf utanför kyrkan påväg in.

(och stort tack till de underbara skor jag köpte! inte nånting skav, det är helt otroligt!! (jag hade med mig tre (!!!) par extra skor utifall.... Bettan hade gått o köpt samma som mig o var helnöjd även hon även om det började bli lite tendens till skav på höger stortå ;) )

5 kommentarer:

Li sa...

Vad fina alla var! Varför fick en av er åka hem? Kram

Jempan sa...

Li jag tror att du missade blogginlägget innan detta. Det var ju den kära kräksjukan som gjorde en visit.

Jag håller med Li alla var jättefina. Carros klänning var väldigt snygg.

Li sa...

Stämmer bra :D

Carro sa...

Vikken fin bild du tog på mig Eline haha. =)
Måste ha varit den snyggaste bland de =)
Tack så jättemycket för att ni ville vara med och dela dagen med oss. Kram Kram

E-line sa...

Carro: Försökte kommentera på din blogg, men funkade inte. Skriver här ist:
Haha visst var den :) Men den fick med de fina detaljerna på din klänning iaf. Tack själv för att vi fick vara med och dela er stora dag! Det var jättetrevligt och ni var såå fina! Hoppas ni hade det mysigt på hotellet! ;)