söndag 30 maj 2010

Mindre kul

Tidigare i veckan trodde jag Siri fått i sig något dåligt. Inte konstigt med tanke på att hon får i sig (smakar på) det mesta som hon håller i. Hon kräktes nämligen en gång på natten. Sen var det inte så mkt mer med det, förutom diareé, som hör till.

Några nätter senare blev jag illamåande och gick och kräktes. Det är heller inget konstigt då min kropp gör så när Siri krånglar på natten. Vet inte vad som händer men jag blir illamående av nattkrångel. kanske för att det är så pass sällan och jag inte är van?

Dagarna gick och igår var det den stora dagen för Carro o Oscar. Vi skulle på bröllop :)  Siri och Safira hade lämnats av hos deras morfar och vi intog kyrkbänken i Kumla Kyrka. Jättefin vigsel (kommer såklart skriva mer i nästa inlägg) sedan var det mingel och trevligheter. Vi åt god förrätt och när det blev dags för varmrätten började L känna sig dålig. Han kunde inte äta. 2 timmar senare hade han fått upp allt och var påväg hem med snälla Conny som skjutsade honom.

Jag har ju sett sambandet nu, och hoppas att vi inte dragit ner fler i den här soppan!

2 kommentarer:

Li sa...

Förutom oss då.. Eller är det tvärtom kanske?

E-line sa...

Vet inte. vet inte ens om vi hade samma. Här kräktes det inga hela nätter. En gång, o sen ur andra änden....