söndag 23 maj 2010

Hej blogg!

Det blev en jättetrevlig dag i huvudstaden med kanon väder och härligt sällskap!

Jag snokar runt (och lämnar spår) på andras bloggar på kvällarna men glömmer ibland att lämna spår i min egen...

Idag har vi klippt gräset med vår nya klippare, den är kanon! Tänk att vi slitit med handjagaren i tre år.... men man får ju bättre bränna när man rör sig, o det gör man verkligen med den, och det tar ju lite längre tid så man får MER bränna oxå. Kanske byter tillbaka om tid finnes ;)

Bjöd över C&M på tacos. Det var hör o häpa säkert två veckor sedan vi åt! Skickade ut L att skörda rabarber och det gjorde han =) Sen smällde han ihop en smaskig paj som vi var många som delade på! P,B, L & E kom över oxå. Fullt hus! Efter ingen övertalning alls packade vi in studsmattan i E´s bil. Den får stå hos honom på obestämd framtid då min parkering som är som gjord för en studsmatta på nästan 5 meter i diameter är full av annat skrot.... Där kan jag även hoppa helt ostört i min egen takt på dagarna :)

Imorgon har jag bokat pappan på kvällen så jag får åka till Marieberg. Det ska handlas! men kommer säkert inte hitga det jag söker. Varför skulle denna gång vara annorlunda? ;)

2 kommentarer:

Li sa...

Det kommer säkert gå utmärkt med shoppandet. Om inte annat kanske du råkar stöta på ett par supersnygga svarta byxor i alla fall ;)

Rabarberpaj är ju verkligen FÖR gott. Jag måste fixa en någon dag.. och massor av vaniljsås till.. *dregel*

Anonym sa...

Vill du ha shoppingsällskap? ring mig om ett sug efter det skulle uppstå.//Jennie