torsdag 23 april 2009

Varmt ska bli varmare :D

Har gått en promenad med Safira. Klädde mig i endast linne och en tunn jacka. Det blev hett! Vi gick till Åby o runt lite bland husen. Det förvånar mig vad mycke folk som var hemma vid den här tiden. Var o varannan dörr stod öppen. Safira fick en utskällning av en stor svart Rottweiler, två små gråa saker med skägg o innan vi var hemma mötte vi även en vild och galen mops. Safira blev glad och ville gärna leka lite med alla, om hon fått. Nu ligger hon i skuggan ute o rullar sig sval mot gräset.

Fick även ett telefonsamtal under promenaden. Får se om jag skriver mer om det senare.

I eftermiddag ska jag till BM. Hoppas Larsa hinner dit i tid. Han var tvungen att avsluta ett jobb i Strängnäs innan han kunde tuffa hemåt sa han. Men min barnmorska försäkrade mig om att det inte skulle vara några stick i armen eller fingret den här gången, så ska väl gå bra. Om hon inte luras och ska sticka mig i magen/foten/benet eller annat obehagligt ställe! ;)

Nä, nu ska jag ut o njuta av en kall jordgubbsdrink. Ibland är det bra jobbigt att gå hemma! ;P

3 kommentarer:

Li sa...

Mäh! Så kan du ju inte skriva ju! Nu vill jag veta vad det var för samtal. Genast!

Linn sa...

Vad är det för samtal? Vad? Vad? Ska du adoptera en tiger?
Flytta till USA?
Tell me!!

E-line sa...

Oj, visste väl det skulle väcka era tangentbordsfingrar ;) Ska adoptera en späckhuggare. Den ska bo i vår damm som nu står tom efter otacksamma hyresgäster... :P