onsdag 1 april 2009

♥ Chicken Alfredo ♥

Har förövrigt hälsat på Li o Amos idag. De verkade båda gladare idag. Li var mycket gladare o piggare o Amos var bara snäll o go. Sov o ammade... Sov o ammade.... Höll det lilla knytet en lång stund innan det var dags att amma igen :)

De har sol i nästan alla fönster, hela dagarna. Utan gardiner eller persienner blir det väldigt vääääldigt varmt. Speciellt när vi var 6 vuxna och en bebis. Ställde upp en stor tavla i fönstret för att få lite sval skugga i öknen. Det var 32 grader där inne. Dags att shoppa gardinstång o gardiner!

Eftersom jag vartit sugen på en Chicken Alfredo från Rosalis hela dagen drog jag med mig Linn ut till den nyöppnade på Aspholmen. De hade såklart stängt 20 min innan vi kom dit. Efter en sväng förbi Rosalis på Stortorget som oxå hade stängt fick jag äntligen min älskade pasta från Rosalis på Järntorget. Tack o lov har de öppet till klockan 22! Vad hade hänt om alla hade haft stängt? Vågar inte tänka på´t! ;P

Inga kommentarer: