måndag 27 april 2009

Spa måndag

Dagen började jag med ett besök på Rynninge Relax och Spa. Det var super skönt, och min massör var väldigt snäll och trevlig! Började med en massage och avslutade med färgning av bryn och fransar. Det blev bra. Meeeen, hon la på brynfärgen utanför mina snala. Mkt utanför. Det resulterar ju i att färgen sätter sig där med, men inte i något hår, utan på huden. Jag och mina nya ögonbryn är skeptiska! Tycker jag ser ut som en transa. Li, Jenny och Anna tyckte inte det såg konstigt ut. Litar itne riktigt på dem. Men färgen utanför går ju bort inom ngr dagar. Bara att vänta. Blir nog super bra, då!

Efter spa åkte jag o hälsade på Jenny P, i hennes o Andreas nya lägenhet. Hon är ledig på måndagar så då får man passa på att boka in henne. Jätte fin lägenhet! Luftig, öppen och ljus! Massor av fönster och högt i tak. Ett riktigt kap alltså!

Efter detta åkte jag över till Li. Där var även Anna och såklart Amos. När Anna åkt iväg till sin ryggknäckare tag jag med mig Lilla Li och Lilla Amos hem till mig. Vi lagade mat, som blev lite pepparstark. Mycket pepparstark tror jag, om Li får säga det. Han såklart med kaffe och dumle kakor innan Mackan kom o hämtade tillbaka sin familj. Amos sov nästan alla timmar vi var här. Han verkade gilla lite koskitsluft :)




Jennys fantastiska fönster.


Li o Amos myser.

1 kommentar:

Malin sa...

Klart du får komma och hälsa på min moderiktiga balkong,men försök ta på dig nåt annat än de slitna gamla trasorna du pratade om. Vill ju inte att grannarna ska tro att vad som helst får komma in heller! ;) ;) haha..