onsdag 8 april 2009

Reklam:

Jag har hittad vad som nog kan vara världens bästa affär! Den är nyöppnad, ligger i Marieberg syd och heter Chilli. Såklar har den många såkallade pangerbjudanden. Många är öppningserbjudanden men de hade bra priser rätt igenom. För er som inte riktigt förstår hur bra den här är, så kan man jämföra med Lagerhous och plussa på lite :)

http://www.chillistore.se/index.php?page=startsida


Ovanlig ufofotölj i plysch



Kvinnotorso av muttrar


Till Safira kanske?


Jag klarade mig ändå bra. Fick bara med mig 6 nya fina vattenglas och en djup stekpanna med glaslock. Även om de flesta saker var påväg ner i korgen..

6 kommentarer:

Erik sa...

Klart jycken ska ha en egen schääslooong!! =)

E-line sa...

Helst vill hon ju ligga i sin gamla sunkiga o trasiga korg.... Då är hon lycklig. Speciellt om solen lyser ner i den oxå =)

Irre sa...

Jag har koll på dig! o du har koll på min vante! Eller? Hur som helst så gillar jag din blogg, skarpt. ;)
Erika

Sanna sa...

jag var och kikade där förra veckan, synd att den inte ligger här i stan, lätt ny favorit affär =)

Erik sa...

Då var man ägare till en ny traktörpanna från ovan nämnda ställe för en billig slant =)

E-line sa...

Erika: Ja, din tjockvante o hans nya kompis, herr tunnvante, ligger i bilen o väntar på sin matte. Och kallare tider :)