onsdag 15 april 2009

Onsdag...

... och vädret är sådär. Kunde vara kallt o regna oxå iof. Det är ju trots allt bara lite mulet ute. Likadant igår. Har tänkt i flera veckors tid att jag ska beskära häcken på framsidan. Nu har den börjat bli grön så verkligen dags att sätta igång! Om det ska bli gjort...

Igår uppehöll sig jag o Safira vid Slussen nån timme, i väntan på att Linn, Jennie o Martin skulle bli klara på sjukhuset. Hon var väldigt duktig, om o om igen. Lyssnade verkligen på vad jag sa, när jag sa något. Träffade en liten tuffsig kompis oxå. Men mest spejjade vi på folk o fä. Eller jag på folk o Safira på fåglar o ankor. Trevligt var det!

När L, J och M var klara åkte vi o åt på Rosalies :) Sen blev Safira och jag uppbjudna till Linn. Linns katter o Safira hade aldrig träffats, tills igår. Det gick jättebra. Saffran är ju van vid katter, men de vänjer sig inte vid henne, typ. Hon blir så glad o sprallig!

Nä, nu ska jag fixa häcken!

1 kommentar:

Lidonia sa...

ja jag såg dig gå runt och titta på den i varje fall =) Runt 14-tiden.