torsdag 17 januari 2008

Torsdag

Nu har jag ordnat så jag kan blogg från mobilen. vet inte riktigt hur det gick till. Men nu funkar det. :D Kan skicka fina bilder där jag är så ni får se ;)

Igår var vi på stand up comedi, på björnstugan. Tog en eeevighet innan det satte igång! Vi trodde nämligen att det började kl 21, som det stod... Men det var inte igång vid 22 ens om jag inte minns fel. Tog sån tid så jag blev hungrig. de hade såklart bara nötter. det nöjde jag mej inte med. Ville ha nånting med dipp. Bartendern hänvisade till restaurangen. Jag gick dit o frågade försynd om de hande nått snacks med dipp. Servitören bad mig vänta så skulle han kolla. Efter några få minuter kommer han ut med nått som ser aldeles lyxigt ut. det var några slagt mjuka, tjocka natcho chips utlagda som en solfjäder på ett fint vitt fyrkantigt fat. Men en skål med dipp, ost aktig var den. Väldigt gott! Han ville bara ha en ynka tjuga för kalaset med! Han bad mej att inte säga nått till någon annan om detta innan jag nöjt gick in till de andra i baren igen. De blev såklart avensjuka! Jennie gick t.o.m. in o kolla om hon kunde få ngr sådant hon oxå. Men nej nej. Hon fick ett glas med jordnötter ;P

Inga kommentarer: