måndag 7 januari 2008

DigitalTVn har hittat hit! Hurraa!

# I förrgår snöade det hela dagen. Det la sej ett snötäcke på nästan 2 dm på kort stund. Jag o Larsa skottade (krattade) hela förmiddagen. Det han inte bli nån snöskyffel innan snön kom... Men funkade bra med krattor. Så igår åkte jag o köpte en snöskyffel + andra varor. Timmar efteråt kom jag på att skyffeln måste stö kvar vid kassan. Betald.

Idag:

# Jag har hämtat snöskyffeln som som tur var stod kvar i kassan. Med en lapp på: "Kvarglömd Söndag lunch. Betald."

# Larsa har flytt landet. Just nu sover han på ett hotell i det lilla tyska landet. Imorgon ska han köra några timmar till innan han är framme på bygget.

# Jag har låst upp han gamla mobil och den funkar :) Nu har jag kamera och mobil i ett. Slipper släpa med digitalkameran hädanefter alltså. (Det är bättre kamera i hans gamla mobil än digitalkameran)

# Köpt hundmat, tass salva, tankat o sånt.... det bästa av allt är:

# Jag har skaffat digital TV! :D Eller hur man säger. Boxer. Nu har jag även 3:an och 5:an och en hel massa kanaler. Bra när man kommer vara själv här hemma på kvällarna några veckor. Det bästa av det bästa är att de första 2 veckorna får man prova på massa andra kanaler. Canal+, Disney Channel o såna lyx produkter. Här ska tittas!

2 kommentarer:

Li sa...

Då kan du kolla på porr hela natten lång!

E-line sa...

Nej nej det går inte. Jaha? Du är van? Jag ska ju upp tidigt o gästa dej med ost lr nå´?