fredag 18 januari 2008

Mellanmål

Jag ser människor. Människor som petar låångt upp i sina näsor. Var o varannan bil som åker förbi här hemma har fingrarna i mitten på ansiktet. Det går tillräckligt långsamt förbi här för att hinna se. När jag äter frukost, sitter jag o tittar ut. När jag lagar mat, tittar jag ut.... Reflexen gör så att jag tittar så fort det kommer en bil. Det brukar även petas rejält vid röd ljus. Finns tydligen inte så mkt annat att göra. o tänk inte på att det är fler bilar i en korsning med rött ljus, nej då. Hur går den? "Hej o hå med Farbror Frej! La la la tar fram ett finger. Stopp de i näsan så har du ett mellanmål! " :D

1 kommentar:

Linn sa...

Absolut är det så att alldeles för många människor petar näsan vid rödljus. Det är högst opassande. Usch. Förstår de inte att bilister bredvid SER att de har fingret halvvägs upp i hjärnan?!