måndag 28 januari 2008

Chatt

Igår blev jag uppe till sent. Blev mörkrädd oxå. Tittade ut i fönstrena och tyckte mej känna att jag var iaktagen. Jag chattade igår. Mitt på inteenet :) Det var år o dar sen! Tog slut på saker att göra här så letade upp en chat. Det finns tydligen inga gränser för hur folk beter sej. Skamliga förslag och förfrågningar. Lyckades rensa ut dom märkligaste. Hittade nån som verka normal. Skrev ett tag för att sen krypa till sängs. det var inte lika kul som förr. Förr, när internet var nytt. Då var det galet kul och man kunde inte sluta! Som Linn o Jennie! Hahaha... dom hade bestämt träff med 2 killar. Som tydligen var jätte fula. Men det fick Linn aldrig se för hon tog av sej/blev tvingad o ta av sej? sina glasögon. utan dom såg hon, inget!
De skrattar om detta än! :D Ifortsättningaen ska jag nog hålla mej till Skissa&Gissa.

2 kommentarer:

Linn sa...

Ja du, den där dejten var inget vidare. =) Visst är det inte lika kul att chatta längre. Kanske är tur det, man känner sig rätt patetisk faktiskt.

E-line sa...

Håller med till fullo.