söndag 13 januari 2008

Saturday night.

Tjejorna har precis varit här. Alla utom Jennie. Hon har fått kräksjukan. Stackarn. Imorgon borde det vara över. Vi har ätit köttfärssås och spelat spel. Närmare bestämt Det roliga spelet, TP och sjungit Singstar. Li var inte så värst på Marcoolio rollen i "Värsta schlagern". Inte jag heller för den delen! Safira har svansat runt bland allas händer o tiggt klappning o kel. Det har funkat dessutom. Nu är hon helt färdig o har gått upp o lagt sej.
Jag har lagt i min sängvärmare i sängen. Man sätter på den strax innan man går o lägger sej så värmer den upp täcke o madrass tills man ska krypa ner. Blir inte alls lika ensamt och kallt då. Men fortfarande lite ensamt. Men absoluuut inget kallt! :D
Typ 70 grader under täcket. Göööött!!
Läste ut Martina Haags bok, Underbar och älskad av alla )och på jobbet går det oxå bra, igår. Jag har även laddat hem den filmen. Det kommer bli första gången jag läser en bok och sedan ser filmen. Spännande!
Larsa verkar trivas bra i Belgiumet. Nu har han gått från hotell till hus. Avancerar... Ikväll var dom ute o åt o drack gott. Men Larsa fick köra. Dom bor ca 1,5 mil ifrån Bryssel.
Nä, nu ska jag borsta gaddarna o krypa till kojs.
Nu när jag (kanske) har modet uppe föresten.(sprutan....) Kanske jag ska ta mej iväg till tandläkaren oxå.... men vi får se! Godnatt!

Inga kommentarer: