tisdag 8 januari 2008

24-timmars vinterkräksjuka.

Jag är sjuk. Kännde mej inte helt 100 igår när jag gick o la mej vid 24. Kl 2 vaknade jag första gången o mådde illa. Gick upp. Det sprutade ur båda ändarna. Detta upprepades vid kl 3, 5, 7, 9 och 12. Jag hade redan träningsverk överallt i och på magen sedan all snöskottning. Det blev inte bättre med massa tomma hulkningar, som sliter tag i hela kroppen. Jag har sovit från o till hela dagen. Ibland fått i mej lite saft, att kräkas upp. Ätit både diaree piller o alvedon. Men vet inte om dom hunnit fylla sin funktion innan dom kommit upp igen.. Nu känner jag mej bättre. Har pillar i mej en halv mosad banan med mjölk. Den bor kvar i magen fortfarande. Tur att jag köpte o installerade alla kanaler igår. Tror dom har underlättat min dag lite.

Inga kommentarer: