tisdag 22 januari 2008

Längtan.

Jag är inne på 3:e veckan utan Larsa. Börjar bli riktigt långtråkigt. Både jag o Safira längtar efter honom. Nån att prata med på kvällarna. Någon att äta ihop med. Kommer ju ingen hit ut o överaskar direkt... Det krånglar för honom där borta i fjärran. Nu är det typ 10 läckor kvar att laga. Men han hade inte delar nu ikväll, så det skulle handlas imorgon. Och sedan jobba massa övertid. Om det går så bra det bara kan gå, så kan han vara här hemma fredag kväll. Men så bra kommer det antagligen inte att gå :( Jag har tvättat all tvätt jag hade. Bäddat rent i sängen för att få lite mer att tvätta. Skruvat isär garderober o stuvat in delarna i andra gerderober...Städat, dammat, lagat. Vad ska jag göra nu? Har en och en halv säsong kvar av Kalla fötter. Så får det bli. Mamma kommer kanske imorgon. Det ska bli kul iaf.!

1 kommentar:

Li sa...

Nej men vad synd! Han skulle ju kommit hem ikväll med lite tur ju.. Vad är det för skrotbygge de har hamnat på egentligen? Du får fila lite på företagsstrategier så länge då..