fredag 27 augusti 2010

Helg!

Nu sitter jag här med nymålade naglar och försöker få ihop vår helg som är proppfull med aktiviteter.
det börjar redan ikväll med middag på Efesos. Parvel, Bettan, Micke, Patricia, Carro o Oscar blir det. ett helt gäng! Larsa får stanna hemma med de små.

Imorgon förmiddag ska vi in till Grand o fika med Mia en snabbis innan hon drar tillbaka till Sthlm. Hon är här med en vän o ska se Orup på Ritz ikväll :) på eftermiddagen blire barnkalas i Kumla. Eilie fyller 1 år! Så skulle jag vilja förbi golfhallsloppisen o titta/hälsa på. På lör kvällen ska jag på 30-års fest i Hovsta, det blir kul! L får återigen stanna hemma med de små.

Söndag blir det Noramarken. Hann aldrig dit förra året... Det är så många som fyller denna vecka. Togge fyllde i veckan, men då fick vi inte komma o gratulera, o nu vet jag inte om vi hinner dit i helgen  :-S

Idag har Siri gått runt med min gamla docka från när jag var liten. Jag köpte den på Mallis och döpte den till Lisa. Nuförtiden har hon fått blå mascara (bläckpenna runt ögonen) och tappat bort sina kläder. Hon har dock lite kläder på sig men de sitter inte så bra...... Siri har klappat snällt på den och sen på mig :)

Inga kommentarer: