torsdag 26 augusti 2010

Dot.

Hämtade upp L på Bravida Sprinklers nya lokaler på Holmen idag. Han fick följa med på tour i Kumla. först var det Lagerbutiken som skulle kollas in. Bästa stället. De hade hur mycket fint som helst, och Billigt!
Köpte ny, fin och framförallt rymlig badväska, porslin, servettringar, gardiner och presenter :)

Sen bar det av till Kavat outleten och fyndade ett par jättefina pjuck till lilltösen. Nedsatta från 650 till 250. Ett kap.

På GP´s hittade vi en grind som skulle med hem och lite smågrejjer som behövs här hemma.

Vi bjöd in oss på kaffe hos C&M. Tog med oss pizza dit det var länge sedan! Mmm! Isabelle sprang runt i sin gåstol och Siri iaktog med stora ögon.

Påvägen hem svängde vi förbi Elgiganten för o kolla om dammugaren kommit. Det var inte det lättaste! På varuutlämningen fanns ingen personal, alls! Stod 10 minuter o väntade snällt.... Det fanns ingen klocka att ringa på med två videokameror filmade mig och spegelfönster in till kontoret, men ingen personal kom ut.

Jag fick gå ut o in i butiken istället. Fick tag på en personal o undrade om nån jobbade inne på varuutlämningen....... Han skulle hämta nån. Så fick jag gå tillbaka hela vägen o vänta en minut till innan någon kom. Men han hämtade min dammsugare till mig. Tack, tack...

På Lagerbutiken köpte jag prickiga gardiner. det är ju inne med prickigt nu :) Trodde det kanske skulle bli lite för mycket men de kostade ju ynka 39,90/2-pack !

Före:

Efter:

Före:

Efter:
Tyckte det blev riktigt fint!

Bild på Siris nya dojjor kommer, så söta är de!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Det blev ju supernice! Vilka kap! Nästa gång vill jag med!! :)

Li sa...

Det blev snyggt! Inte alls för mycket med prickigt.