måndag 16 augusti 2010

Frisörbesök!

Så har jag ju varit hos frisören idag. Väldigt, väldigt välbehövligt det med! Pappan hade lovat att komma hem i tid som vanligt men slutade med att jag slängde av de små hos farmor G för att skynda vidare, parkera, betala biljett och komma inrusandes 2 minuter i 16. Punktligt ska det va!

Det blev bara en klippning idag, men oj så skönt att bli av med det där trasslet! Tänk om jag kunde komma ihåg att gå till frisören kanske 2 eller varför inte 3 gånger per år?! Då skulle jag ju inte behöva klippa så mycket varje gång. Jag passade på att boka en tid för slingning där på plats så jag inte glömmer bort det. Ska bara komma ihåg att dyka upp! ;)

Den snälla Frisören berättade att det hade öppnat ett nytt sushiställe mitt emot Ekershallen. Jag sög in mig informationen som en svamp och åkte raka vägen dit! Köpte det största dem hade! Imorrn ska jag njuta av de små firrarna till lunch när barnet somnat.

2 kommentarer:

Li sa...

Bild bild bild!

Anonym sa...

Inget att se. Precis som vanligt fast lite mindre risigt ;)

/E