torsdag 26 mars 2009

Uppdateringar

I tisdags, 24:e mars, tittade Li o Marcus lille son Amos ut! Fick en bild på mobilen. Urgullig såklart! Alla verkar må bra. Ska kanske få träffa den lilla familjen idag!

Den här underbara maskinen nedan sköter sitt jobb. Igår gjorde jag ett blandbröd med massa russin och diverse nötter o frön. Det avnjöts, nybakat o varmt förstås, i sällskap av våfflor grädde, sylt, bröderna o Larsa. Alla var nöjda.

Det var dags för hemgång för mamma igår. Släppte av henne på stationen efter vi skyndat igenom stadens affärer. Så fick hon se lite nybyggda hus. Hon kände knappt igen sig på sina ställen.

Igår råkade jag springa in i soffbordshörnet, med knät först. Detta är inget jag kan rekommendera. Speciellt inte dan innan man ska traska runt på stor trädgårdsmässa. Hoppas det bli lite bättre till imorrn!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kan ju be Jenny köra runt oss i rullstol. Du med ditt knä å jag med mina fossingar... det vore ju perfekt! ;)

E-line sa...

Låter som en plan =)