fredag 6 mars 2009

Laleh

Ikväll ska jag o Monica på Laleh, på Club700. Blev så sugen igår när jag gluttade på ticnet efter nått kul att göra nästa helg när mamma antagligen kommer upp o hälsar på. Fanns inget kul då, men hittade ju Laleh. Det är Inte lätt att få med sig en vän i dessa tider o med så kort varsel. Men Monica blev en räddande ängel som t.o.m. bytte pass på jobbet för att hinna sluta där innan det börjar :)

Det är ju ingen jag normalt lyssnar på med de låtar man hör på radion ibland är ju bra. Så laddade hem skivan på-en-gång, o lyssnar så fort jag har tid. Har nog spunnit igenom den 3-4 gånger nu. Hinner nog ngr ggr till innan det är dags. La in den på mobilen oxå. Så blev långpromenad igår med Laleh. Hittade jättefint stort o grönt blåbärsris efter vägen som ska få beblanda sig med tulpaner. Ska till Farmor ihelgen igen. Hon fyller år nästa vecka o vi passar på att fira nu.

Blev en aktiv dag för mig igår. Först en promenad på drygt en timme. Mellanlandning hemma, sen till Haga på vattengympa med Jennie (och våra nyfunna PRO vänner) Efter passet bastades det såklart o sölades lite i duschen. Sen åkte jag hem o hämta Larsa o tog med Togge på vägen, så åkte vi till Java o åt kvällsmat med Gabi. Gabi, som vanligast hungrigast av alla tog ett skråvmål, o en cheesecake på Max efteråt.

Målningen har inte avstannat helt.
Tar bara lite mer tid när Safira gör´t.

2 kommentarer:

Anonym sa...

så söt, man vill bara krama ihjäl henne.. =)

Malin sa...

Vi klev bara in i växthuset på eftermiddan och fick gå in i kylen och plocka tulpanerna själva.. Fanns inte så många sorter och välja på dock. Röda papegoj och röda vanliga. Och lite påskliljor förstås. =) Trodde vi skulle få rabatt men icke då.. 3 kr styck trots att vi slitit med dom själva. Hmpff!!