söndag 13 mars 2011

Lite om oss...

Igår mådde jag småilla hela dagen. Gång på gång funderade jag på om det var mitt friska jag som gravid? Men idag vet jag. Idag mår jag väldigt bra mot föregående dagar! :)  Igår kväll blev det sämre. Jag fick smärtor/kramper i magen under hela kvällen. Så pass onda att man fick stanna upp o ta sig igenom dem. Jag blev såklart orolig för att det var början på något hela annat än magsjuka, men efter ett toalettbesök blev jag lugnare.

Idag ska det packas BB väska. Ifall att. Behöver leta på lite små bebiskläder att ta med.

Siri är återställd och springer runt o busar som en galning med Safira just nu. Och Larsa känner inget.
Synd bara att HELA veckan och helgen gått åt till denna elakartade magsjuka.... vet itne om jag vågar släppa tillbaka Siri till dagis, för jag hinner/vill inte vara magsjuk en gång till.

Inte långt kvar nu:

Du är i vecka 39.
Du har gått 38 fulla veckor och fulla dagar (v38+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 26 mar 2011 
Du har 13 dagar kvar till beräknad förlossning.

2 kommentarer:

Jempan sa...

13 dagar!! ja det är galet snart. Bra att du fick öva lite på att ha värkar så här nära inpå tycker jag. Synd att det bara var bajs...trevligare med bebis.

E-line sa...

Ja ingen större belöning blev det denna gång :)

+-12 dagar idag!