söndag 27 mars 2011

Golvet


Heltäckningsmattan börjar ta form!

3 kommentarer:

Li sa...

Ok, här kommer en megalista. Har försökt tänka någorlunda äldre namn och så. Har också märkt ut favvisar.

Arvid, Assar, Alvar

Bertil, Boris(favvo), Beppe(favvo)

Didrik, Douglas

Einar, Eskil(favvo), Edvin

Fritiof, Figge, Frits, Fridolf

Gunnar, Gaston, Gusten(favvo)

Herman, Harry(heja), Helge

Ivar

Josef, Jarl

Knut(favvo), Konrad, Kåge(efter mig)

Lars(bandage hihi), Lo(favvo), Lage, Luis

Moltas, Marius, Melker

Nore, Nicolai(favvo)

Ossian

Pelle

Rune, Ruben, Ragnar

Tore, Ture, Torkel, Torsten

Ulf

Valdemar, Vollmar

Walter, Wallis

Yngve

Åke

Ärling

Örnulf

Det är verkligen inte lätt med killnamn ju. Det finns många fina, men få riktigt fin-fina.

E-line sa...

Ja, svårt som attans är det. Många bra namn du fick med, som även är med på vår lista. Men inget nytt som vi fastnade för :(

De som vi har med på listan som även du skrev är Boris, Einar, Ivan, Harry, Knut, Rune, Ruben och Torkel.

Ärling är inte med men min pappa heter Erling i andra namn. Passande, men inte på vår son....

Li sa...

Typ bara mina favoriter ju! Nu vill jag nästan ta tillbaka dem;)

Einar och Ivan är klara favoriter hos mig just nu. Skulle vi få en son just nu och jag själv fick välja skulle det nog bli en Ivan. Passar så fint till Amos.