söndag 20 mars 2011

Blandat

Siri älskar att pilla med tops i öronen. Här i badet. Hon är så försiktig och det killar väl skönt därinne :)

sagostund med två små. Här var Siri fortfarande krasslig...

Frisk som en nötkärna skuttade hon runt i lillebrors blivande rum igår.

Fönstret är i bra höjd för små spioner ;)

Reta hunden..

Glad med frissig frilla

Innan brunchen igår hann jag maskera golvet för vidare tak o vägg målning... Man kanske skulle satsa på ett färgglatt golv ändå?

Målar hela världen. Efter brunchen hann jag måla en omgång. det är egentligen inte dags för målning än, men jag kunde inte hålla mig. Så skönt att se lite helhet därinne. förut var det en vägg med tapet en annan med gips och så olika golv på det... Rörigt! Ordning o reda ska de va. L tycker inte som jag........

Både det ena o andra blir vitt...

Tänkar-rummet ?

Igår hos familjen Stensson/Andersson. Siri var på gott humör och lekte glatt med Gabbes leksaker. Hon tyckte Togge lagat god mat och tyckte ännu mer om Carro när hon kom in med en stor skål med godis. Hon har nog inte ätit godis förut, så det här var lycka. Svårtuggad lycka. Så svårtuggad att hon höll i huvudet på sig själv när hon tuggade :D och såg väldigt allvarlig ut!!  Tänkte åka hem vid läggdags men humöret vek aldrig neråt så blev kvar tills pappan ville hem o sova, närmare 22 ;)

Lekfarbror.

Klär sig som pappa.

Inga kommentarer: