måndag 2 februari 2009

Strandad

Audins bromsar krånglar. Ibland har man lite bromsar, ibland inte. Jag tänker iaf inte köra den om jag inte måste ta mig till sjukhuset typ. Larsa, min personlige mekaniker, vet inte vad som är fel heller. Så idag ringde jag iaf o bokade en service på Normans. Där ingick det provtryckning av bromssystem bl.a. Vi tror det är nån läcka nånstans, men hittar inget. Och ingen pöl...

Om jag BARA byter batteri i Saaben och byter till vinterdäck så kan jag ju köra den. Men tror inte jag får bort en enda bult på saabens däck, där den stått nu i många, många månader.

Skodan är inte besiktigad och står oxå på sommarpuckar och slut batteri.

Så nu är jag strandad. Servicetiden jag fick på Audin är inte förren om 1,5 vecka.

Om nån vill komma o hälsa på mig här i skogen, varsågod!
Alla är välkomna ;)

Magsjuka beivras. Sorry Malin..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är nog snart frisk! ;)