fredag 6 februari 2009

Äntligen fredag

Idag har jag åkt buss. Det händer inte ofta. men jag har iaf. busskort :) Gick runt lite på stan o handla linnen till mig innan jag mötte upp två av mina gamla klasskompisar för en lunch ihop. Vi åt på Creperiet. Ett himla trevligt ställe jag inte varit på förrut. Blev tyvärr ingen crepes då det fanns så mkt annat att välja mellan. åt en fullkornspasta med en krämig sås av kräftstjärtar, räkor och fetaost.


Väl hemma igen så satte jag på safira sin nya kofta som Larsas mormor stickat åt henne. I kombination med hennes blöjja blev hon en riktig bebis. Så gullig e hon! =)

De hade ringt från bilfirman. Audin hade ett oak som läckte (?) Det skulle gå på 3000. Så det var taget. Garaget är ju inte klart o Larsa vill inte stå ute i kyla o blask o skruva bil. Så måste den ju bli klar fort så vi kan ha den på fredag när vi ska till Sthlm.


Ikväll ska vi till Monica o Crille. Blir en lugn kväll. Skönt efter förra helgens bravader.

3 kommentarer:

Anonym sa...

GUUUD vad sööt hon blev! Tack för idag! Får ses fler gånger tycker jag. Trevlig helg pårej! =)

Linn sa...

Åh, men bebis-Safira då! Jäklarns vad söt hon blev!

Anonym sa...

Vilken fin bild!