onsdag 4 februari 2009

Maten är nog bra, ska du se :)

Erika min gamla barndomsvän har börjat på nytt jobb i Västerås. Hon fick jobbet förra veckan, och började i måndags. Hon bestämde sig att pendla med SJ fram o tillbaka, men ska försöka skaffa nån lägenhet eller rum att nått slag där, att bo i i veckorna.

Imorse vaknade jag vid 6 o kunde inte somna om på ett bra tag! Skickade då ett sms till ehnne o unde hur det gått med allt. Pendlandet, om jobbet var kul o om hon fått tag i nån lägenhet. Tänkte att hon hade all tid i världen att svara när hon satt på tåget. Men nu är klockan snart 11, och fortfarande inget svar.

Däremot somnade jag om, o drömde att jag fick svar.

"Jo, det går bra. Men jag är bekymrad över maten."

Vad ska det betyda? Hörde iaf på nyheterna imorse att att Sveriges 20 största städer är det svårast att få lägenhet i Örebro, och lättast i Västerås.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ibland drömmer man konstiga saker...