tisdag 31 maj 2011

City

Idag har jag o Allan varit på stan med pantertanterna farmor o gammelfarmor. De har skämt bort Allan, som har växt ur sina kläder. Han växer så himla fort!! Massa fina och sommarfräscha kläder följde med Allan hem och han är så nöjd med dem alla. Tusen tack för idag! <3

Efter vi skilts åt så skulle jag bara in på H&M o köpa min mascara som det var rea på just nu. Men som alltid tog det en evighet eftersom jag provade 9 (!!) klänningar. det är så mycket rea så man kan ju inte låta bli. Nu åkte ingen av dem med hem men en snygg svart top med lite broderi/spets på blev det iaf.

När L kommit hem så åkte jag in till stan igen. Det här bröllopet tar mycket tid just nu. Och man måste åka runt o leta i massa affärer innan man hittar de rätta detaljerna i rätt färg.

Nu har L precis kommit hem från småbåtshamnen där han har varit o gjort svarta affärer med okända män. Det är bara så det är  ;)  Man kunde ju hoppats på att han gjort sig av med den där, men han har bara bytt bort sin vaktnatt. Att sitta vakt i småbåtshamnen en hel natt o sen jobba på det är inte så bra för en redan sliten småbarnspappa. Nu åter till planeringen!

Inga kommentarer: