tisdag 3 maj 2011

110503 22:35

Dagarna springer, som vanligt! Idag var första dagen jag skulle göra iordning båda barnen snabbt på morgonen för att lämna Siri på dagis. Jag hann både duscha, skriva ut bilder från datorn o skriva ihop ett litet brev som idag har postats + alla andra sysslor som har med kläder, matintag o blöjor att göra.

Var inte senare än vanligt till dagis, 5 minuter är ju inget att tala om ;) Sen skulle jag visa Allan Mariebergs Galleria men han ville stanna o äta redan innan vi kommit ut i hovsta rondellen. Fick stanna vid ett annat dagis o mata. Märkte vad bra det var med tonade rutor fram, flera gånger idag :D

Efter en hel massa timmar på gallerian och kanske framförallt i provrummen så handlade vi lite nödvändigheter på Coop o drog tillbaka till Siri. Hon blir så glad när lillebror är med o vill kramas. Det började hagla galet mycket när vi skulle till bilen igen. Allan låg bra i vagnen med filt för hela öppningen, men jag tyckte det var en aning kallt o det gick sakta för Siri, för hon skulle stanna o känna på haglet Hela Tiden....! Hon fick titta på haglet från min famn, för jag ville till bilen, fort!

Nu på kvällen la jag i massa slingor i håret för det är riktigt dassigt. Slingor blev det, men så bra blev det inte. Nu är det iaf livligt dassigt hår. Man kan inte få allt!

Imorgon kommer min mamma på besök igen. Den här gången finns det en liten bebis att sniffa på. Sist hon var här fick hon nöja sig med en gigantisk mage.

Inga kommentarer: