söndag 22 maj 2011

Sömn

Allan är fortfarande en riktig sovare! Han var med oss imorse ltie innan han somnade in kl 10 i vagnen därute. Klockan 17 vaknade han o ville ha mat. Det fick han. Sen skulle jag hjälpa L med taket på altanen så han fick ligga i vagnen o titta upp på oss, då somnade han efter att ha gnällt lite o fått en napp. Helt otrolig är han!! Och han är ju inte vaken på nätterna. Inte mer än en vanlig bebis iaf. Äter ca 23 när vi går o lägger oss o sen runt 5. Kl 7 brukar han ligga o gnälla lite så då brukar han få mat o sen stiger vi upp o hämtar syrran.

Nu har han nästan precis vaknat, så när syrran går o lägger sig tar han vår uppmärksamhet istället. Kan det bli bättre? Dock sover han ju inte såhär extremt mycket varje dag...

Idag fick vi som sagt på taket på altan, det blir kanon! Nu kan vi ha dyner o barnvagnar där igen. Men möblerna får vänta med att flytta in tills vi målat väggen...

Vi har precis ätit grillat med massa goda tillbehör och snart återvänder mamma/mormor hit efter en helg med tjejerna. Helgen är aldeles strax slut, men den har känts lång o härlig! :)

1 kommentar:

Li sa...

Ser himla bra ut med nya entren! Vi kommer och inspekterar när vi kommit hem. Och träffar Allan som säkert hunnit bli enorm nu mot sist vi såg honom. Och jag kanske kan få hålla honom för andra gången då(inte första som jag fick fr mig att det var, dement som jag är). Vill se bild på honom snart igen! Kram