måndag 1 mars 2010

Jo, snön....

Det där snön fortsätter falla. Idag när vi kom hem från öppna förskolan vavr jag tvungen att ta tag i det :(
Skottade i över 2 timmar tills jag fick ont i magen. Inte ens hälften är klart.

Så ni som bor i lägenhet eller på annat vis inte är trött på att skotta snö är välkomna hit i veckan, då L ligger borta hela veckan är det mitt jobb att sköta uppfarten.... Om ni inte känner för att träffa folk så är det OK. Jag kan hålla mig inne ;)

Nej, nu måste jag återgå till den andra sysslan som måste göras var o varannan dag. Dammsuga!

3 kommentarer:

Li sa...

Fy fan för snöskottning alltså. Det värsta är ju att det MÅSTE göras typ akut så man inte snöas in. Tycker synd om dig din stackare.

Jempan sa...

Om jag hade en bil så skulle jag komma på stört. Kanske har jag det typ på onsdag, om jag har det kommer jag och Eilie och skottar då.

E-line sa...

Ja fan va dyrt det skulle bli med reparationen Jennie!

Snällt av er att tänka på mig :) Som tur är verkar det ha blivit ändrade planer för L så han kommer nog hem på kvällarna =)

Men ni är ju välkomna utan att behöva skotta!