tisdag 2 mars 2010

Hoppsan! (x2)

Imorse skulle vi hem till Johanna o Einar på Kårstaö. Men eftersom deras förbränningstoalett krånglade så fick alla mammor komma hit ist med sina barn. Det blev en klassisk sista minuten paj. Ekströms smulpaj med hallon o björnbär! Det var ju superenkelt och ingen disk blev det! Alla tyckte även den fick högsta betyg. Hade även en vaniljvisp hemma som passade superbra till det ovannämda smaskigheterna ;)

Ikväll ska jag på Me&I party hemma hos en bekant. Hade ordnat barnvakt, lagt fram pyjamas o kvällsmatstillbehör. Till sist flyttade jag om bilen och skottade, så svärmors skulle få rum brevid. Då bli jag upplyst om att L är påväg hem o kommer hinna hem innan jag ska åka. Typiskt!!  Ja nu är ju kvällen lätt för pappan iaf ;) Svärmor kommer ut ändå o myser lite med stumpen.

3 kommentarer:

Susanne sa...

Åh. Me&I. Gjordes det några inköp??

E-line sa...

Hänvisar till inlägget ovan ;)

Susanne sa...

Det fanns inte där när jag skrev... :)

Trevligt. Jag vill oxå gå på party!!!!