tisdag 23 februari 2010

Torsk på lila?

Herregud vad jag har fått mycket uträttat idag!  Det har visat sig att min röda period verkar ha tagit slut. För jag kom hem med en lila duk och en lila matta (som vi inte behöver) Måste jag nu köpa ny kamera, mobil o hemtelefon för att matcha dessa lila saker som vill bo här? ;)

När L köpte hem tapeten till trappen sa jag åt honom att ta i när han köpte rullar, så det inte skulle bli för lite! Det gjorde han, bra! Meeen, den där L sparar aldrig kvitton. Provade lämna tillbaka rullarna som blev över och jag fick handla för samma belopp, där och nu! Hon hade inga presentkort/värdecheckar att ge mig. Siri sov i bilen utanför så jag skyndade in i butiken kollade runt lite snabbt. De hade gjort om o jag hittade ingenting. Ville inte börja plocka med massa småpryttlar så jag grabbade tag i en matta  :) Lila var den. Den skulle nog bli fin på Siris rum till hennes lila gardiner. Hon har ju ny matta, men man kan ju alltid variera :) Lägger den nog i vårt sovrum för den matchade tapeten utanför väldigt bra!

Inga kommentarer: