tisdag 2 februari 2010

Kväll med spring i fingrarna

Har just kollat på Bygglov. Som vanligt efter sådana programm börjar det blia i mina fingrar!! Vill riva o renovera! Ta tag i allt som inte blir gjort.

Men idag hittade jag iaf en tapet som ska inhandlas och tapetseras med på helväggen i trappen. L har godkänt den. :) Så imorrn kanske jag börjar riva i den gamla skavda tapeten med bårder lite här o där. Spackla och måla!

Däremot godkände han återigen inte skogsfototapeten till Siris rum. Får fortsätta påminna honom om hur fin den skulle bli. Tessvärre tror jag det är kört. Han har bestämt sig.

Nu ska vi se såld på hus! Förra veckan vann Larsa över deras mäklare :)

2 kommentarer:

Jempan sa...

Fast du behöver ju inte titta på några program för att vilja fixa om :).
Jag skrev nyss till dig på msn, men du sover nog. Hoppas att Larsa inser hur vacker tapeten kommer att bli i Siris rum. om inte annat kanske den blir godkänd i nästa hus...

Anonym sa...

Jag harinte fått nått medd därifrån.

Ja vi får väl se ;)

/E