måndag 22 februari 2010

Hallen!

Äntligen känns jag såpass klar med hallen att det kommer komma upp bilder! Det är lite luriga lister i taket kvar. De som inköpts passade inte så bra i vinkeln...

Så var det ju det här med "före" bilder oxå. Det är dåligt med sådana, men jag letade på några bilder där man ser hur det såg ut, i bakgrunden :)  Varsågoda!

Trappen före: Lackade furusteg...


Grönrandig tapet med bårder lite här o var...


Bårder och skavda hörn.


Undertiden. Spackling.


Först vitt, innan jag ändrade mig till grått.


Efter!
Tapetserad vägg med vitmålad trapp, räcke & grind.


Dörrar och annat har fått sig en uppfräschning.


Matchande sängkläder ;) Måste inhandlas mera lila saker nu  :D

5 kommentarer:

Susanne sa...

Åh SÅ fint det blir! Vad duktig du är!!!! Eller ni...

Har oxå en lila period nu... Fast min är förpassad till köket...

Kanske en lilashoppingtur när vi piggat på oss lite till? Och en hel massa sushi? Du, jag och Siri!

Li sa...

Gud vad snyggt det blev! Ser fram emot att inspektera i veckan.

Malin sa...

Görsnyggt! =D Lila är fint... ;)

Sanna sa...

skitsnyggt! du har öga för det där =)

E-line sa...

Tack tack! =)

Ja, du Li får ju se imorrn :)