tisdag 2 februari 2010

kort utflykt

Vi är fortfarande snoriga. men det är så tråkigt att sitta hemma. Tog med mig jycken o babyn in till Rusta ♥ Höll på o bli dyrt i en fartkontroll. Att jag inte lär mig!! Klarade mig tack vara att jag låg i omkörningsfilen (finns det nån annan fil?;) )

Gick med vagn o jycke runt Aspholmen. Vi tog oss fram, men det är knappt. Fick gå lite på vägen, lite i snövallar o lite på nån upptrampad liten stig.

Var förbi farmor G påvägen hem o fick en hel påse med kläder till S. Jättefina! Är det rea så kan man inte hålla tassarna borta. Vet hur det är :) Tack G!!

Nu har vi ätit lunch o Siri hoppas runt i hoppgungan. Blandade i vitlök o peppar i hennes mat. Gick halvbra. Smakade själv på det o insåg att inte ens jag tycker om SÅ mycket vitlök.
Men hon åt upp med lite efterätt i :D

Nu ska hon få besöka sin säng!

1 kommentar:

Carro sa...

Ingen kakao, ingen plats för diskmaskin, eller jo de kanske vi har, men de är nog de ekonomiska som sätter stopp där. =S