lördag 6 februari 2010

Fredagsmyyyyys ;D

Målningen blev klar i samma ögonblick som mamma steg in i huset. Det blev fint! Nu är det bara en vägg kvar.... Kanske blir den tapetserad imorrn.

Ikväll var ovannämda mamma barnvakt så jag o L kunde gå på bio =) Värmde upp med en bit god mat hemma (baconlindad kyckling) Vi kommer inte ihåg sist vi besökte biosalongerna. Laddade upp med både godis, popcorn och dricka. Hade valt platser längst upp i dubbelsofforna. Preciiiiis brevid alkisparet som stank sprit, inte hängde med i filmen och andades som om dom snarkade. (tittade, och dom VAR vakna)

Trevlig kväll hade vi ändå! Trots att vi inte tyckte filmen var såvärst (Luftslottet som sprängdes) Hade hört så mkt bra om denna oxå.

Nu ska jag krypa till sängs!

2 kommentarer:

Jempan sa...

Men jag tyckte att den var bra faktiskt, trist att jag målade upp ett luftslott och att det sprängdes. Hahahahaha.Jag är så kulig.

Carro sa...

Jag har inte tagit något kort ännu. Så du får gärna kolla upp hur man gör =)
Kram Carro