måndag 1 februari 2010

Nyttigt bröd

Jag köpte ett jättenyttigt bröd från Coopen. Larsa kallar det för pressad musli.... Det är saftigt och med mycket frön i, precis som jag gillar. Men, det är helt enkelt äckligt till smaken.

Jag har försökt dölja smaken med diverse pålägg i några dagar nu. Ena dagen provade jag med chiliskinka, ost, sallad, tomat, gurka samt passande kryddor. Sådär... Igår kväll gjorde jag en röra att ha på. Supergod var den när jag smakade av den. Keso, grekisk yoghurt, lite mosad fetaost, tonfisk, rödlök samt tomat o gurka på toppen och lite kryddor. Det var ganska gott även på brödet, men döljde inte brödsmaken helt.

Imorse stekte jag ett ägg o hade på ketchup. Njaaa.....

Vad ska jag hitta på imorrn? För jag SKA äta det. Det är så mycket nyttigheter i det ;) Men med allt pålägg........

Jag vill ju helst ha tebaguette!! Ni som har smakat vet att det är som en sockerkaka i baguetteförpackning. Aaah!! *homertungan o ljudet*

Inga kommentarer: