lördag 31 mars 2012

Snälla grannar!

Idag var det då dags. Noras bytardag. Jag har sett fram mot den i månader! Meningen var ju att jag skulle lämna in kläder igår o fynda idag. Men allt blev inställt. Igårkväll började jag fundera på att åka dit ändå. MED barn trots att jag inte tycker de hör hemma på trånga loppisar där vissa armbågar sig fram.


Hade en plats över i bilen o bjöd med mig Susanne i sista stund. Det kom erbjudande om att få lämna barn hemma hos dem så det nappade jag såklart på!


Mammorna o Allan fyndade i Nora medans Siri fick leka med O&A. Win win för oss :) Tack så hemskt mycket Magnus för idag! Hoppas det inte har tjatats hål i ditt huvud av barn med mycket vilja ;)


Jag behövde mest kläder till Allan men köpte allt som jag tyckte om o som passade mina barn i storlek. Det blev en full Ica påse, för 5-20 kr/plagg. Det är det bästa med loppisar. Man behöver inte tveka o fundera om de verkligen behöver t.ex. fler kjolar.... Det kostar ju noll o ingenting!


Efter att ha hämtat en Siri som INTE skulle med hem o Allan hade fått ngr timmars sömn så fick vi åka in o få dagens dos av rara pappa. Innan vi åkte därifrån lutade sig Siri upp i hans säng o borrade in huvudet i sidan på hans mage o sa; jag saknar dig pappa.


Sen hann vi träffa kusinerna som är i stan över helgen innan det var dags att packa in en trött familj i bilen o åka hem.


Det här med att sluta blotta lägger jag på hyllan ett tag. Jag kan helt enkelt inte hålla mig borta och det är så praktiskt att lägga ut info här just nu för telefonen går ganska varm ändå om uppdateringar om vad som händer o sker. Tack till alla som på ett eller annat sätt ställt upp för oss nu när det är lite upp o ner! Folk bryter ju ben hela dagarna men det är ändå stort för oss att få ihop allt.


Published with Blogger-droid v2.0.3

3 kommentarer:

Li sa...

Det är klart att det är en stor sak med sådana obehagliga olyckor och trasiga kroppsdelar som gör att vardagen inte fungerar som tidigare. Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med något eller bara vill ha lite pratsällskap.

Och du, sluta inte blogga! (Blotta tycker jag däremot att du ska lägga ner, det är faktiskt olagligt)

Linn sa...

Haha, jag håller inte med Li! Fortsätt blotta, det ger oss något att läsa om i kvällspressen! :)

Hoppas Larsa mår bättre snart & får komma hem...
Hör av dig om jag kan hjälpa dig med något!

E-line sa...

Tack hörrni! Det verkar lösa sig bra med hjälp av mormor, morfar o farmorn. Skönt när den här perioden är över o båda går på dagis.

Blotta ska jag absolut göra, om jag ska fortsätta blogga ;)