onsdag 28 mars 2012

Notis.

Ja nu är jag här igen. Ville bara skriva av mig lite av min lycka. (Jag märker ju hur dåligt det går med att INTE blogga.... som jag sa; drog!)

Några bra saker i mitt liv just nu:

* Öbo ringde idag och sa att jag får komma o jobba hos dem fr.o.m. måndag o minst 6 mån framåt. Helt otroligt kul :) Har känt att jag är ganska less på att vara mammaledig nu, men varannan dag så är man ändå så tacksam att man får vara hemma med sina barn o vårvädret gör en ju ännu lyckligare. Kul oxå att L får chansen att vara pappaledig ett tag. Dom är snälla på hans jobb som fick beskedet idag att han vill vara pappaledig fr. o. m. måndag o gick med på det. Tur!!

* Jag har gått ner 15 kg sen i början av januari. Kläderna hänger och konditionen bara ökar o ökar :)

* Kollade just på skatteverket.se och de meddelar att jag får tillbaka ett femsiffrigt belopp. Precis som året innan :) (Jag drar av extra skatt för att det ska bli såhär glada besked varje år o inte tvärtom)

(Antar att vi ses imorrn igen då... ;)  )

1 kommentar:

Susanne sa...

Oh la la baby! Det går bra nu!!! Jiha! :-)