fredag 2 mars 2012

Jag vill äta hela världen!

Min förkylning släpper mer o mer o idag har mina smaklökar börjat fungera lite igen. Allt är såå gott!! Pajen med kyckling o grillad paprika till lunch, fredagstacosen på kvällen, småkakorna som legat o nästan blivit mjuka, några tacochips, en halstablett...... Jag vill äta allt!

Igår var jag på klädparty hos Minna i Marieberg. Så himla fina kläder! Helt i min smak. Och kollektionen var enormt stor. Det är ett danskt märke som nu hittat sig upp till lilla Örebro. POMPdeLUX heter det.

Shorts till lillkillen i sommar.

Snygg överdel till tjejen.

Ikväll ska vi sätta oss o kolla igenom deras hemsida eftersom även Larsa tyckte kläderna var snygga :)

Medans L färdigställde vår fredagstacos passade jag, Siri o Safira på o gå över till grannen så våra terrier fick busa av sig lite. Safira tycker Freja blir lite jobbig efter ett tag o då är det lagom att gå hem igen :) Väldigt praktiskt om man inte orkar ta en långpromenad.... Vi blev även inbjudna till kaninen Kanina o marsvinet Marsvina. Siri gillar dom o vill ta fram dem ur dess bur. Varje gång :) Det skulle nog Safira gilla!! 

Siri gick därifrån nöjdare än någonsin trots att vi inte plockat upp hårbollarna ur deras bur. Hon pillrade nämligen på två saker på ett bord o P sa att hon kunde få ta med dem hem. Lycka för Siri som tackade efter tillsägning. Nu är vi stolta ägare till en rosa hårsprayskork och en vit träknopp (som kanske har suttit på en kökslucka lr en byrå?)

Inga kommentarer: