måndag 12 mars 2012

Lovley monday

Vanlig måndag idag. Allan sover hela nätterna nu igen, efter lite bestämdhet här hemma. det är skönt. Ibland vaknar han dock lite tidigt, men det gör hans syster oxå ibland. Imorse gick vi upp kl 7 och det är bland det tidigaste vi går upp. Ögonen rinner, trots att man blinkar o blinkar. Munnen gäspar o gäspar trots att man varit vaken ett bra tag... Jaja, jag vet hur ni tänker; "7?! Då är jag på jobbet sedan länge!" Men det serrni är inte jag :P

Vi har varit på förskolan i Ervalla idag. Det var extra roligt idag. Ibland är det bara det. allt funkar o flyter o det är folk man känner lite bättre än andra där. När det var dax att åka hem smet de något äldre barnen ut o sprang långt ut på en åker. Stackars Moa som är yngst o nyss fyllda 2 trillade omkull o blev lite blöt :) Trots 3 ropande mammor så var det bara döva öron. Tack o hej!

Nu sover mina hjärtan på sina gamla invanda platser o jag ska sätta mig ute i solen en stund o ladda soldepåerna.

Inga kommentarer: