måndag 4 juli 2011

Gamla Larsa är tillbaka

Ja, han mår mycket bättre nu!! :))

Vi nattade våra småttingar samtidigt idag. I olika rum. Jag satt kvar hos Allan tills han somnade så passade på att slå på tv:n. Det blev "Lotta på Liseberg". Det var ett trevligt program. Och det sa jag när jag kom ner. "Slå på tv:n, det är Lotta på Liseberg, det var ett himla trevligt program" Jag hörde själv hur det lät.... vi är gamla nu. Han fnyste o skrattade åt mig.

Jag gick ut med hunden. När jag kom tillbaka satt han klistrad framför Lotta. "Vilket trevligt program", sa han. "De har lekt charader o allt möjligt trevligt!" Jag hörde hur han lät. Vi är gamla.

3 kommentarer:

Susanne sa...

Oj. Jag tycker det verkar som om han INTE mår bra!? Kanske är medicinen som gjort honom personlighetsförändrad?? :-P

E-line sa...

HAHA! Han sa just; Vafaan hörde du inte ironin?! Visst gjorde jag det. Visst gjorde jag det ;)

Li sa...

Man hör det man vill höra ;)
Skönt att han är bättre iaf.