onsdag 28 april 2010

Vart tog solen vägen egentligen??

Eilie och mamman hade fullt upp idag så blev ingen träff. De höll på o lagade trerätters, mitt i veckan! Det kan de ju hållas med! Själv slängde jag in sötpotatisar, vanliga o morätter i ugnen med timjan salt o peppar. När jag hade nattat Siri så var det bara att ta ur ugnen o äta =) Det är ungefär så avancerat det blir när jag är själv... :P

Men innan vi kom hem o lagade mat så säg det så mkt i Kumlatarmen att jag fick packa in den lurviga och den bebislena i bilen o for hem till Monica o Isabelle. Där var det inte som vanligt. Förutom att vi möttes av fyra däck i hallen så hade det möblerats om till 1000! badrummet stod på altanen, lillans rum i ett annat o.s.v. Så är det att renovera! Allt blir huller om buller! Fick titta in i det totaldemolerade badrummet, där fanns typ betong o ett par skor :) men kommer bli så fint när allt är klart!

Förutom Kumlatarm så har jag en lite större tarm. Shoppingtarmen. Den sög till och vi åkte till Kavat Outleten som jag sett på fejjan. Där fanns det en hel del fint, och jag fyndade ett par "lära gå skor". Väldigt eleganta i matchande färg till hennes mössa och jacka. (Ja, det var jackan som kom i paketet tidigare idag, en skaljacka från pop) De hade även jättefina Didrikssons jackor till pangpriser! Men nu har jag ju en, det får räcka! (Det har L lärt mig...)
Siris 2:a och 3:e par skor! Pumisar (20) o kavatisar (19)



2 kommentarer:

Li sa...

Fina! Vad kostade Kavaten?

Emmah sa...

VA?
Kan man ha för många jackor? det tror jag INTE =)
när det blir trångt köper man fler krokar att hänga upp dem på bara.