lördag 24 april 2010

Våren håller oss sysselsatta!!

Äntligen fick jag tummen ur och städade bilen, på insidan! Passade på att dammsuga mellan de små regnskvättarna och den lite mer ihållande hagelskuren. Gummimattorna är även gnodda och panelen avtorkad! Nu behöver man inte skämmas för att ta in folk i bilen. Säger som Anna Anka. Bor man i en svinstia så är man ett svin! hahaha! ;P

Det har blivit mycket gjort här hemma idag. Mitt uppdrag var att ha hand om barnet. Men även jag har hunnit med saker o ting. Skrapat av gammal insynsskyddande, fastbränd plast från toafönstren, målat på skostället en omgång till, skjutsar brorsan till bilhandlaren och inte minst lagat mat! L har gipsat o isolerat lite mer i garaget. Sen fick även Skodan sig en liten tur i solen(!!!!!) Och båten fick titta fram under presseningen. Men om jag får välja så ska en av sommarleksakerna bort, minst...

Nu på kvällen skulle jag egentligen med ut på Ritz, men hade verkligen ingen lust idag. Så är det! Roligare att hänga på när man är laddad =) Hoppas ni hade riktigt kul ikväll!! Och mår som ni förtjänar imorrn ;) (Det gäller även er längre ner på gatan!)

Inga kommentarer: