torsdag 8 april 2010

Party!

Ikväll har jag varit på ett kräm och smink party hos min gamle vän Erika:s moster. Det var en heltrevlig kväll med roligt sällskap! Pudeln Lisa tyckte mina ben luktade gott (Safira) När jag kom hem tyckte rackarhunden Safira att benen luktade godare än när jag gick (Lisa). Så kan man hålla på hur länge som helst! ;)

Partyt i sig var väldigt välorganiserat och bra. Massa produkter! Och jag lovar det finns små guldkorn till alla. Hon berättade så mycket om de olika sakerna och efter varje produkt tänkte man: DEN måste jag ha!! Det fanns även fina erbjudanden och alla som handlade var med i en liten tävling. (som jag tyvärr inte vann)

Min plånbok klarade sig ganska bra, men jag ska ha en egen visning! =) Då kommer jag antagligen köpa vinsten som jag inte vann ikväll!

Så nu kära vänner är det bara att ni kommer när datum bestämts! Det kommer vara i April för då var det så bra värdinnegåvor (som förövrigt var generösa) Är ni intresserade så säg till så kommer mer info när jag bokat! Vissa har inga ursäkter för att inte komma ;P

Och jag kan ju passa på att varna för att det kan förekomma fotbad. Jätteskönt med havssalt från stilla Havet! Sen fick vi smörja in med lite olika krämer o gel. (köpte en av dem, som hade fler användningsområden)  Det var bara det att jag hade strumpbyxor på mig och fick slänga av mig dem för att fotbada, var ju bara tjejer där :)   Jennie: som tur var så hade jag en stor skön (och fin) tröja på mig, så ingen behövde se något extra ;)

4 kommentarer:

Li sa...

Count me in! Låter toppen. Vad är det för företag?

Lea sa...

Jag är på, gud så kul =)

party-organisatören sa...

Det var så roligt att träffa dig! Hällsar /Den gamle vännens moster Ps. den gamle vännen hälsar med :P

E-line sa...

Det var kul att se er med! :D