söndag 4 november 2007

Vilken helg!




Nu e helgen nästan över. Jag har hunnit med 2 halloween fester, besökt minneslunden och hjälpt Jennie o Martin att flytta. Nu kan man pusta ut. Igår kom grann ungarna o krävde godis lr bus. Nått bus ville ja inte ha så fick ge dom godis. Hämtade snällt whiskeykolan till dom.
Barnen: Va ä dää?
Jag: Kola :)
Barnet: Ja vill inte haaa kooooolaaa!!
Så gick in o hämtade bilar ist.
Dom började berätta hur gammla dom va o när dom fyllde, vad dom föreställde o.s.v. (majoriteten av barnen var pirater..) tills killen längst bak i screem mask sa irriterat "Nuuu gååår vi!" Då gick dom kvickt iväg till nästa hus.

Festen på kvällen var himla kul. Nästintill alla var utklädda. Jag med. Det fanns A-lagare, KKKlanare (som eldade kors i trädgården) , draculas, slampor, jesus var där med. Får lägga ut lite bilder sen. Nån hade ner en flaska vinäger på stengolvet så det stank tåjuice resten av kvällen. Så bjöds det på Singstar en trappa upp.

Idag fick vi gå upp tidigt för att hjälpa till med flytten i Kumla. Gick rättså snabbt. Vi var bra många ett tag. 9 vuxna o 6 barn tror jag. + hund. Nu måste jag gå o hjälpa Larsa han håller på o sätter upp en lampa i hallen. Ett himla svärande hör jag.......

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja det var en rolig fest det där!!
Speciellt Nils-Karlsson-Pyssling ;)