tisdag 6 november 2007

Drömmar

Inatt blev jag skjuten. På shell Österplan. I min dröm. Det såg ju såklart inte ut som det gör på macken i verkligheten. Alltid lite annat än på riktigt. Men in kom en rånare som skulle ha deras kopiator (jag var o kopierade lite papper, på riktigt, igår) den fick han inte och började skjuta omkring sig. Alla blev hysteriska. Ja, för det var ett helt hav med människor inne på macken just då. Jag blev träffade av två skott. Jag tror ingen annan fick en skråma. Nån polis lr ambulans kom inte. Alla gick bara därifrån, lite chockade. Jag gick till MC donalds (som i drömmen låg brevid) och väntade på ambulans, som tog evigheter på sej. Ja, jag han t.o.m. vakna innan. Så, jag vet inte ens OM den kom...!
När Larsa drömde att Togges bil gick sönder, vägrade Togge köra med sin bil på flera veckor. Så jag ska nog undvika hmm, kanske alla macker ett tag framöver. Tur att jag tankade lite igår :)

2 kommentarer:

Li sa...

Vem var det som sköt?

E-line sa...

Hmmm... rånaren?