onsdag 14 november 2007

Kan inte sova

Jaha?
Allt var planerat. Jag gick o la mej sent igår, o upp tidigt idag. Allt för att vara trött nu ikväll. Så jag glatt kunde gå o lägga mej samtidigt som Larsa, och somna. Kvällen gick, Larsa blev tröttare o tröttare. Jag, oförändrad. Tillslut kom dom. Orden. "Jag ska gå o lägga mej nu". Åhh, så tråkigt ere. Gå o lägga sej när man inte e trött. Igår fick han ju gå o lägga sej själv, så idag hängde jag med. Trotts otröttheten. Han somnade innan jag tittat klart på bilderna i mittenuppslaget på Hänt Bild/Hänt extra eller va den kan tänka sej att heta. 2 timmar senare har jag läst ut den, o alla andra tidningar på mitt, och hans nattusbord. Även bläddrat igenom dem en extra gång. Bara för att kolla in allas frisyrer, då jag letar efter en ny, till mej själv. Nu sitter jag här igen.... Pigg, men utan nya roliga internetsidor att genomsöka.

Inga kommentarer: