söndag 25 november 2007

Trevlig kväll med tjejorna







Åh vad trevligt vi hade det igår! :D Samlade ihop oss hemma hos Li, drack lite vin, tog nån annans taxi upp till Hellaz o åt en förträffligt god middag. Tzatziki är grejjen :) det hade böörjat snöa rejält när vi knatade därifrån o ner till Pitchers. Very very halt var det. Efter en öl där gick vi te Harrys o kolla va de var för ålder. Men för gammalt. Tog taxi till Neas födelsedagsfest som (tror jag) hade börjat droppa av. Vi fick iaf. syn på ett stooort runt bord, med kortlek o marker på. Där blev vi sittande. Vet inte hur länge då min tidsuppfattning vid det här laget inte fanns längre. När Li hade tagit hem spelet tog vi en taxi hem. Li hoppa av hos sej o Jennie i Oxhagen (scary) Väl hemma stod taxametern på 400.... Tillsammans med de två anda taxiresorna var jag uppe i en taxinota på över 500. Efter en rök med den snälla taxichaffisen Rickard var jag såklart hungrig efter en så lång kväll. Tror kl var över 4 när ja kom hem. värmde en liten pizza i micron o tag med mej ett glas mjölk upp i sängen. Orkade inte vänta ut att pizzan skulle svalna så vilade ögonen lite.... När jag vaknade imorse var det pizzafläckar i sängen. Nu ska ja springa ner o se en film me Larsa gubben!

Inga kommentarer: